Jan 11, 2013

Pekerja bengkel: Pandangan yang tak berubah




Oh. Aku selalu rasa lelaki yang bekerja kat workshop, yang bekerja sebagai mekanik, yang baiki-baiki kereta tu, adalah sangat hot. Orang lain aku tak tau la macam mana.
Tapi dari dulu lagi memang aku rasa macam ni.

Entah la dari segi apa. Aku cuma rasa jeans yang koyak, dengan minyak hitam yang tercalit sikit-sikit kat jeans atau baju diorang tu betul-betul menampakkan ciri-ciri kejantanan.
Aku pun sangat suka tengok diorang masuk bawah kereta guna apa tah yang boleh slide-slide tu. 
Pastu bunyi ketung ketang spanar dan macam-macam lagi bunyi tools diorang.
Tak kira la masa mana pun. Masa keluarkan angin dalam tayar ke, masa bukak bonet depan ke, masa pasang tayar ke, semua lah aku tengok mengancam.
Dengan muka jantan nye pekerja-pekerja tu, wow aku rasa ni satu kerja yang betul-betul jantan ah!
Peluh pun peluh la. Sape tak berpeluh kan. Tapi peluh lelaki yang buat kerja macam tu lain sikit tau. Pada aku la. Umpamanya tu 'peluh sejati'.
Woih ada ke ha benda macam ni entah pe aku merapu ni tak cukup tidur ke semalam hah.



Lucky for me.........tepi kedai aku tu bengkel tempat mat-mat bengkel ni kerja! HAHA!




Patut la aku suka sangat kerja aku ni ek wahaha wth.


No comments:

Post a Comment