May 27, 2012

HAHAHA ketawaku padamu.



Yang dalam tangan aku ni..Subhanallah. Subhanallah. Allahuakbar.

.........




First off..syukur kepada Yang Maha Esa, telah mengurniakan kejayaan ni.
Kejayaan yang takkan dapat aku lupa.
Tanpa berkat dan izin-Nya, tak mungkin dalam SPM ni aku mampu capai

9A+
 
Aku ingat lagi.
Umi menangis. Aku lebih lagi la. Abah tersenyum, mata merah.
Kawan-kawan tepuk tangan. Cikgu-cikgu pun.
Walhal bukan semua pun kenal aku.
Selebihnya, ramai macam tak percaya.
Nama aku dipannggil je, terus semua yang di bawah melopongkan mulut masing-masing.
Surprised? HEH.
Aku rasa macam nak tayang tinggi-tinggi je result aku.
Nak bagitau semua, yang

'AKU DAH BERJAYA. YES. AKU DAH BERJAYA.
APA KAU NAK CAKAP SEKARANG?'



Sekarang dah beberapa minggu berlalu.
Ada beberapa tawaran dah sampai kat rumah aku. Haihh
Tak reti la nak pilih yang mana satu.
Yang pasti, luar negara. Tempat bersalji gitu.  :B
Memang impian aku pun, sejak kecikk lagi.

Alhamdulillah syukur, sekarang bakal jadi kenyataan.



Kepada semua yang membaca, anda dan blog ni menjadi saksi saya sekarang.
Apa yag saya tulis dekat atas ni, akan jadi kenyataan kurang setahun dari sekarang.
Anda doakan saya ek? hehee. 






InshaAllah, InshaAllah, InshaAllah... Kun fayakun, right?



We have to dare to dream big, to have that big dreams come true.

No comments:

Post a Comment