Apr 2, 2014

ATTENTION PLEASE!! PERHATIAN!!



I AM PROMOTING...................MYSELF.

Yep.
(-.-)

Okay, I know, it does not sound that exciting anymore but hey listen

okay.

I am going to do the service of......translating!! :D
I am going to translate anything that you want me to, but only from Malay to English.
(because that's all I know, hashtag sadlife)

SO if you (yes, you who read this, though probably not that many) have anything (just ANYTHING, documents, stories, files, a will, just ANYTHING) to translate, just contact me (comment down here, give your email.)  and you can e-mail me (after I have e-mailed you) and you can send me a short piece of whatever you are trying to translate, and I will translate and let you judge it first. :B
(please be kind though)

ANDDD if you are interested, give me the full version and I'll translate it all.

Of course it's not free (sorry, I'm broke), BUT you can pay for my service as much as you like.


QUICK! TELL OTHERS ABOUT THIS! 






SAYA MENYEDIAKAN KHIDMAT MENTERJEMAHKAN BAHASA MELAYU KE BAHASA INGGERIS!


Mempunyai aplikasi kamus di dalam komputer tidak membantu anda?
Penggunaan 'grammar' yang salah?
Pemilihan perkataan yang kurang tepat?
Bahasa yang terlalu formal?


Jangan bimbang! Saya boleh membantu!

(dah macam iklan Mr. Muscle I swear I imagined it like that in my mind)

Dengan kebolehan (yang tak seberapa tapi Alhamdulillah sedang diasah dengan izin Allah) yang ada, saya akan menterjemah apa sahaja yang anda inginkan; dokumen, fail, tugasan, esei, cerpen, jurnal - APA SAJA, mengikut permintaan anda.

Antara prosedurnya:
Pertama sekali anda harus e-mel terlebih dahulu secebis atau serangkap daripada apa yang anda ingin saya terjemahkan itu,
Kemudian saya akan terjemahkannya dan mengirim kepada anda untuk dihakimi.
Jika anda berpuas hati, saya akan menerima versi penuh penulisan tersebut untuk diterjemahkan.
Pembayaran adalah mengikut keikhlasan hati anda -saya sedang membantu anda, dan juga diri saya.


Jika berminat, sila titipkan e-mel anda pada ruangan komen di bawah, dan saya akan menghubungi anda melaluinya. Hanya nantikan e-mel dari saya.



Terima kasih atas masa yang diluangkan untuk membaca entri ini.
Mohon jasa baik kalian menghebahkannya,
semoga dibalas tuhan akan kebaikan anda itu.


:)




No comments:

Post a Comment